Tornem de vacances i tornem a l'escola. Es hora de fer un petit repàs de tot el que hem après en el primer trimestre i de començar un nou.
I entre els millors aprenentatges, tenim la creació d'un meravellòs treball d'Acrosport coreogràfic pels alumnes de cinquè A i B. Què menys que plasmar aquest treball en fotografies que deixen mostra de les seues capacitats i possibilitats al món de l'Educació Física.
UNITAT DIDÀCTICA: ACROSPORT II.
"FOMENTANT LA CREATIVITAT"
Cinquè A
Un gran treball elaborat per ells mateixos: composició, ball, vestuari, figures...
Què podem destacar d'aquest treball? La dificultat d'algunes
figures acrobàtiques, la dificultat de compondre una coreografia des de 0,
la presa de decisions en conjunt, la capacitat per a trobar solucions als conflictes sorgits i la coordinació/sincronització tant física com personal per
a aconseguir un objectiu comú.
Cinquè B
Un treball ple de detalls: espases, mocadors a conjunt, pintures, cupcakes...
Quins factors han donat com a resultat aquest treball? El treball en equip, la coordinació, la creativitat, la comunicació pacífica i constant, la resolució dels conflictes sorgits mitjançant el diàleg, la responsabilitat i sobretot, la capacitat de respectar als companys i companyes tant de l'equip com dels altres equips.
Tenint com a principal pilar de l'àrea la convivència en el treball.
I com sempre: desprès de la pràctica toca la reflexió...
I ja sols ens queda donar les gràcies a aquests xiquets i xiquetes de cinquè per fer l'esforç de crear un bon treball, creatiu, responsable i autonòm.
Cinquè B |
Cinquè A |
"L'Educació Física no sols és fer,
sinó pensar cóm fer"
sinó pensar cóm fer"