Pàgines

dilluns, 5 de maig del 2014

Racó literari


JO ESTIME LA MEUA ESCOLA

A la fi dia d’escola,
ja hi ha ganes de tornar,
ben content i ben alegre
de matí m’ he despertat.

Aquesta nit jo he somiat
que 7 vocals m’han despertat
per a que vaja a l’escola
a gaudir i treballar.

Durant tot el dia molt bé,
m’ho he passat,
amb els amics i les amigues
hem aprés i hem jugat.

Les assignatures que més m’agraden
són “cono” i valencià,
saber parlar la meua llengua
i conèixer el meu voltant.

A mi em costa estudiar,
matemàtiques i castellà
però he d’esforçar-me
i preparar-me perquè
eixes també són importants

Quan acaba la setmana
estic cansat però content,
el cap de setmana,
em carrega les piles
per al dilluns estar potent.

Ha arribat ja el comiat
i a casa he de tornar,
jo li explique a la mare
que ja sé sumar i restar.

A més a la meua escola
parlem en valencià
perquè per a nosaltres
la nostra llengua 

és super important”

Per favor ajudeu-nos a tindre
una escola pública i de qualitat,
que els nostres mestres
i tots els alumnes VOLEM ESTUDIAR.


FELIP PEÑA REQUENA.

6èB.