Pàgines

dilluns, 5 de maig del 2014

ELS CONTES DE SISÉ 4


LA PETITA CASA DEL

COSTAT DE LA MEUA


Tot era i no era quan vaig nàixer. La meua mare i el meu pare que feia uns quatre anys que s’havien casat, al tornar de l’hospital, doncs viviem a una caseta molt petita, a Ontinyent per on està el poliesportiu.
Al nostre costat hi vivia una dona ja amb una o dos filles no ho sé segur, no recorde exactament con era aquella caseta perquè en els anys ha anat modificant-se un poc, cada vegada és més i més gran. M’agradava molt perquè jo jugaba amb elles al pilla-pilla, a l’amagatall i molts altres jocs més.
Que nosaltres teniem ganes de que aplegara el cap de semana per a anar a jugar, cada vegada a una casa. Què records!!! També volia dir-vos que anavem a jugar ja que la nostra feina sols era divertir-nos en aquell temps, en canvi ara elles están a la universitat estudiant mai parant i jo ací al meu col.legi de tota la meua vida. Sols em queda part d’un any per a passar a l'institut, ai mare meua!
Però ara ja no puc jugar amb ells, de vegades jugué en les meues companyes de l’escola en el par, en la sua casa… hi ho passem de perles jugant i estudiant.
Bo, ara vos volida dir que la meua caseta està molt bonica perquè cada any els meus pares la van reformant. La caseta de la meua veïna també està molt xula amb la seua piscineta,…
Jo també tinc una, que en estiu tota la meua familia bé a banyar-se i a passar-ho be.


Yaiza Hernández Palomares