Pàgines

divendres, 22 de juny del 2012

ENTREVISTES DE 3r




Al llarg del tercer Trimestre en l’assignatura de Llengua hem aprés com fer una entrevista.
Aprofitant aquesta activitat, les mestres, junt els alumnes, de tercer han organitzat una sèrie d’enquestes, en el qual hem entrevistat aquells familiars que han volgut ser participes.
PERSONES QUE HAN PARTICIPAT: D. Rafael Bernabeu  Galbis, D. José Cambra Sanchis, D. Jose Vizcaíno Ferre, D. Francisco Fernández i D. Raúl Sanchis.
Les persones convidades ens han parlat de temes molt variats com: l’experiència de ser alcalde, escriptor, agricultor...

“Em sent molt feliç perquè va vindre a la meua classe el meu iaio i ens va explicar moltes coses al voltant de la feina d’alcalde” (Gabriel)
“Em va agradar molt que el meu iaio vinguera  a la meua classe i els meus companys li feren moltes preguntes dels llibres que havia escrit.” (Òscar)
 
“Als meus companys els va agradar molt que vinguera el  meu iaio a l’escola perquè ens va explicar moltes coses de l’hort.
No parava de repartir llavors. Em vaig sentir molt contenta!.” (Victoria)

“Estava molt il·lusionada de la visita del meu avi a l’escola.
Va respondre moltes preguntes de la seua feina d’advocat i reconec que
va dir unes respostes molt interessants. Que guai va estar!” (Irene)
“Mon pare ha vingut a ensenyar-nos ha fer còctels. M’ha encantat el còctel estava boníssim!!.

“Quan va vindre mon pare em vaig sentir superorgullosa, perquè tots li preguntaven coses interessants” (Míriam)