Pàgines

divendres, 14 d’octubre del 2011

Auto descripció



El meu nom és Ana, tinc els cabells castanys i els ulls marrons com la xocolata. Entre les meves aficions les que més m’agraden són llegir i fer ballet clàssic. Un bon lloc per llegir és el meu llit, a la meua habitació o al sofà de ma casa. Per a mi és un bon moment de relaxació on el meu cos i la meua ment em transporten al llibre.

A vegades sóc una miqueta tímida, però també xerradora i a voltes un poc pesada.
A l’escola el meu punt de suport són els meus amics i quan estic avorrida pense que en algun moment tocarà la sirena i podré anar a casa a dinar el millor plat de la meua mare.

La meua opinió sobre mi és que sóc una xiqueta amb sort. Tinc tot el que necessite però tampoc el que vull, sóc llesta i a més tinc una família que m’estima, uns amics que em volen amb qui riure, plorar i divertir-se i una casa on poder viure però, el més important, tinc la felicitat.



ANA FERRERO